30. september 2011

Borte bra...

...men hjemme best :) Vel hjemme igjen fra storbyen! Og som sagt tidligere innebar turen mye shopping og sightseeing :) Blant annet erfarte jeg at garn er ganske mye dyrere enn her hjemme. Mulig det er fordi det er færre strikkere der enn  her, men jeg betalte i hvert fall over 100 kr pr garnnøste (50% silke og 50% alpaca), og det med ganske god valutakurs...! Men, men man kan jo ikke gå ut av en garnbutikk tomhendt, i hvert fall ikke når de tilbudte seg å nøste opp hespene! Garnet jeg kjøpte skal uansett bli til fuglemammas omslagsbody fra Myk Start, bare håper jeg kjøpte nok garn...


Mye god mat ble det også, i (noen tilfeller altfor) store gode amerikanske størrelser! Både cupcakes fra Sex and the City-bakeriet Magnolia Bakery og amerikanske pannekaker ble prøvd ut, og kan anbefales! Mmmmm!



Litt dyreliv ble det også tid til. Ekornet nedenfor lagde et lite show for oss i Central Park, her henger den opp ned i bare bakbeina mens den tygger på en nøtt :)


Her har jeg også fanget litt dyreliv på kamera, om enn noe ufrivillig :) 


I kveld skal det feires at jeg og strikkemannen har vært sammen i 8(!) år. Og så må jeg bare skryte litt av han og vise bilde av de fine rosene jeg fikk når jeg kom hjem fra jobb i dag, søte mannen!


God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar